DAGENS SNUSKIS

 
En tjej har släpat hem en kille från krogen en sen
kväll.
När de kommer innanför dörren föreslår hon att de ger
... sig på 69 an.
- "Vad i all värden är det frågar killen?.
... ... Hon förklarar: - "Jag har mitt huvud mellan dina ben,
och du har ditt huvud mellan mina."
Så även om han inte riktigt förstår går han med på det.
Efter en stund när de kommit på plats lägger tjejen
av en jätteprutt.
- "Vad f-n var det för nåt frågar han"?.
- "Åh, ursäkta mig, låt oss försöka igen", svarar hon.
De ligger igen i ställningen och ännu en gång lägger
hon av en prutt.
Killen reser sig upp och tar på sig sina kläder.
- "Vart ska du frågar hon"?
Killen svarar: - "Inbilla dig inte att jag blir kvar
och luktar på 67 till".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0