DAGENS SNUSKIS

 
Ett par låg i sängen på sin smekmånad redo att göra det för första gången, när bruden säger till mannen; "jag har något jag måste erkänna". Jag är inte oskuld!

"Men det är väl inte konstigt med det", svarar mannen.

Frun fortsätter: "Jag har varit med en kille tidigare, golfspelaren Tiger Woods":
...
"Ja, han är rik, berömd och ser bra ut", svarar mannen. "Jag kan förstå varför du hoppade i säng med honom".

Paret älskar med varandra och när de är klara sträcker sig mannen efter telefonluren.

"Vad gör du"? frågar frun.

"Jag är hungrig", svarar mannen. "Jag tänkte ringa room service och be dem skicka upp lite mat".

"Det skulle aldrig Tiger gjort" säger frun.

"Jasså, vad skulle Tiger gjort?" svarar mannen.

"Han skulle gjort det en gång till", säger frun.

Mannen lägger ner telefonluren och älskar med sin fru en andra gång. När de är klara sträcker sig mannen än en gång efter telefonluren.

"Vad gör du"? frågar frun på nytt.

"Jag är fortfarande hungrig och tänkte ringa room service ", svarar mannen.

"Det skulle inte Tiger gjort" säger frun igen.

"Nähä, vad hade Tiger gjort?" frågar mannen.

"Han hade älskat med mig en gång till".

Mannen slänger ner telefonluren och älskar med sin fru en tredje gång. När de är klara sträcker sig mannen efter telefonluren.

"Ringer du roomservice"?, frågar frun.

"Nej, jag ringer Tiger och kollar vad det är för par på det här förbannade hålet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0