DAGENS HISTORIELEKTION

Tre gamla gubbar satt och gaggade på en parkbänk. då den första sa:

Förr i världen brukade jag gå museer och titta på tavlor och glädjas åt det,
men det kan jag inte längre för jag ser inte så bra.

Den andra replikerade med: när jag var yngre, älskade jag att gå på
konserter och lyssna på musiken, men det kan jag inte längre, hörseln...

Då den tredje sa: som ni båda vet, gifte jag om mig för några månader sedan
med en betydligt yngre kvinna, hon är inte ens min halva ålder, underbar och
söt.

Så när jag vaknade i morse, vände jag mig mot henne och sa: Käraste, skall
vi älska lite och hon reste sig rakt upp i sängen och sa va, nu igen, vi gjorde
det nyss....

Ni förstår, minnet, minnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0