HISTORIEDAX

I lille Oskars klass frågade fröken vad alla skulle bli. Flickorna ville bli fotomodeller och flygvärdinnor, killarna brandmän och snickare. Men lille Oskar ville bli playboy.
- Varför? frågade fröken förvånat.
- De åker fina bilar, dricker fin sprit och sätter på fina tjejer.
Lärarinnan blev lite lagom upprörd och Oskar fick i läxa att ändra sitt yrkesval.
Dan därpå frågade fröken igen:
- Vad vill du bli när du blir stor, Oskar?
- Jag skall bli miniplayboy, sa han.
Fröken undrade vad en sådan gör.
- Cyklar, dricker saft och runkar!

I baren:
- Får jag bjuda damen på en whisky?
- Tack men jag avstår, jag känner av det i benen.
- Hur då? Svullnar dom??
- Nej. De går isär...

Varför finns det kondomer med jordgubbssmak när alla vet att musar gillar ost?

Har du hört talas om världens minsta flygbolag?
VAGINA AIRLINES: Har bara en ståplats, och tar dej rätt till himlen med bagaget hängande på utsidan.

Mamman har slut på OB och ber lille Pelle gå till butiken. Per går men kommer inte hem så mamman ringer till butiken:
- Jovisst, Per är här, men vi förstår inte vad han ska ha.
- Vad säger han då?
- Jo, han ber att få invändig isolering till pappas hobbyrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0