SMASKIG SMÖRGÅSTÅRTA TILL EXAMEN



Va på kalas i går och hade med smörgåstårta..va en till som hade köpt en för 800 krstress..den var inte större än minblushing jag gjorde min för 240 krblushing
tänkte dela med mig av receptet..för det är inte svårt att göra en själv..så våga prova..
för man spar en hel del mä pengar..blushing

Denna tårta innehåller

4 burkar tonfisk i vatten *avrunnen*
2 burkar Elodorados majonäs
1 ask fryst dill
4 msk lökpulver
1 msk svartpeppar
2 nypor salt
2 mska tomatpure

Blanda allt till en jämn smet..
sen köp 2 förp hönekakor
bred på smeten och ha ett lager
men hackad röd lök och ett lager
med hackade ägg..

Sen klä tårtan med salladsblad
och garnera den..*bilden*
och avsluta men en ring av melon

ps..vill man ha räkor på , plussa på 50 kr extra..

vad dyr jag varlol..så man tjänar en hel del på att
göra själv.
och nu är det många som har student o examen,,

snurrgladHa en trevlig helg på ersnurrglad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0