Ehm......

Referensguide till drogeffekter
Alkohol
Hur du tror att du är: Du är festens egen livskraft. Du är sexig, rolig och alla älskar dig.

Hur du egentligen är: Du ger festen aktiv dödshjälp. Ditt uppträdande blir värre och värre allteftersom du berättar sämre och sämre vitsar, förolämpar bartendern, spiller ut drinkar och stöter på din bästa kompis flickvän/pojkvän.

Möjligheter till sex: 90 procent. Din definition av en "riktig snygging" blir alltmer liberal efter varje drink. Om du är omgiven av andra vars krav också sänks kontinuerligt, så är chansen rätt stor.

Hur du mår på morgonen: Vem har jag förolämpat? Var är min bil? Varför låg jag med en från jobbet? Jag har aldrig mått så här illa förut. Detta var absolut sista gången.

Pinsamhetsfaktor: 11 av 10. Du är inte bara korkad utan också slafsig. Alla märker detta. Utom du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0