HÅRDROCK

                             
Jag gillar en del hårdrock, den syfoniska och melodiska hårdrocken. Inget sånt där skränande där man inte hör vgad dom har för melodi och sång. Laddar ner musik från en sida som ni alla känner till. Där finns en som lägger ut månadens hårdrocklista. Vad den är bra och vad mycket nytt man hittar som är intressanta. Sök på trulle. Han har lagt ut sedan 2006. Det finns fördelar och nackdelar med dessa nerladdningar. Själv tycker jag att det är en fördel, man hittar ju sånt man inte känner till, och hittar man  något som är bra, då köper jag den på vinyl, alltså riktiga lpskivor, inget sånt där fjoll med cd. Okey finns det inte på vinyl, så blir det  ialla fall en cd. Just nu gillar jag VOLBEAT,yssna på deras hitlåt " Sad mans tongue" den är kanon bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0