Fann ny kärlek inom filmens värld.

Såg ni miniserien som var i helgen, den franska, Dubbelgångaren (Agathe contre Agathe).
Upptäckte en ny härlig skådespelare, i denna spännande miniserie, som har lite drag av Dan Browns DaVinci koden.
Ceilice Bois heter hon, född 1971. Sökte på google för att få reda på lite fakta om henne. Sökte på hennes namn, vad tror ni det kom upp? Inte hon ialla fall men Landskrona Bois oc franska slott. Sedan sökte jag på den svenaka titeln, då kom det upp SVTs tablå och det jag sökte först. Men jag gav inte upp , det heter ju tredje gången gillt, så jag sökte på orginal titeln, då kom hon upp. Ett stort tack till Google att de översätter utlänska sidor. Inte så där bra men det duger, man kan ju ingen franska så. Nu ska jag söka om det finns filmer utgivna i Sverige, för i hennes hemsida så har hon gjort en del. Men jag tror inte man kan söka filmtitlarna efter datorns översättning. Hoppas jag lyckas med att hitta någon,

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0