JULRIM DEL 2

                          

Hej igen. Lovade att komma med mera julrim igår. Tyvärr blev det datakrångel, min ip försvann, det var något konstig datavirus som störde. Men nu är jag igång igen, så nu kommer det jag lovat.

Underkläder.

Här min älskling ska du få.
Något mjukt att ta på.
Jag är nu så där julsnäll.
Så jag hoppas att det åkaer av ikväll.

Skjorta.

Denna värmer både rygg och lilla mage.
Den har några knappar och en fin krage.

DVD

Sätt dig skönt och spana.
På detta spännande drama.
Blir du rädd, ta en kudde att krama.

Långa köer, dyr biljett.
Slipper du på detta sätt.
Du bestämmer när och var.
Tryck på play så är du klar.

CD

Här får du örongodis som är toppen.
Sätter fart på hela kroppen.
Får munnen sjunga.
Så att vi känner oss så unga.

Julens godis för ditt öra.
Kommer grannarna höra.
Räkna med ett argsint vrål.
När du diggar din idol.

Parfym.

Dyra små droppar, men så gott.
Endast för utvärtes bruk, men det är flott.

Choklad.

Här ligger godbitar på rad.
Tar man några blir man go och glad.

Mössa.

Att hålla huvudet kallt är bra.
Men också tillräckligt varm ska den ha.
Så när du strosar runt i vinterväder.
Passar den till dina vinterkläder.

Morgonrock.

I den härär det gott att sitta och mysa.
Morgon eller kväll, nu slipper du att frysa.

Sportkläder.

Efter all god mat och dryck.
Är det kanske dags att du gör ett ryck.

Det här var allt så länge, hoppas det har hjälp er lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0